Vraag of opmerking?
Antwerpseweg 24,
2440 Geel
Showroom en verkoop
Ma – vrij: 9:00u tot 18:00u
Za: 9:00u tot 16:00u
Zo: Gesloten
Onderhoud, herstellingen en Carosserie
Ma – do: 8:00u tot 17:00u (onthaal tot 18u)
Vrij: 8:00u tot 15:00u (onthaal tot 18u)
Za: 8:00u tot 14:00u (onthaal tot 16u)
Zo: Gesloten
Opmaken van een bestek
Ma – do: 8:00u tot 16:00u
Vr: 8:00u tot 14:00u
Openingsuren Y’ellow Rent
Ma – vrij: 9:00u tot 17:00u
Za: 9:00u tot 15:00u
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn wagen achterlaten na de openingsuren?
Ja, dat kan zeker! Aan de schuifdeur aan de receptie is er een sleutelbox. Daar kun je je sleutel achterlaten. Je hangt er wel best nog even een soort van identificatie aan met je naam en nummerplaat.
Waar kan ik mijn wagen vinden na herstel?
De herstelde wagens staan geparkeerd op het plein tegenover de werkplaats met een toegewezen nummer.
Kan ik wachten tijdens mijn onderhoud?
Dat kan, maar omdat we de gezondheid van onze medewerkers én klanten zeer belangrijk vinden, vragen we vriendelijk om dat niet te doen. Als je toch moet wachten op je wagen, kan dat in een van onze showrooms.
Hou er zeker rekening mee dat de juiste diagnose stellen soms langer zou kunnen duren dan je zou denken. De moderne wagen bestaat tegenwoordig uit heel wat elektronische componenten die soms een update nodig hebben, net zoals je laptop er bijvoorbeeld af en toe ook een nodig heeft. We vragen daarom om je wagen zo veel mogelijk achter te laten.
Kan ik een vervangwagen krijgen?
Ja hoor! Voor € 40 per dag kun je een vervangwagen huren. In geval van carrosserie krijg je gratis een vervangwagen. Je kunt ook volledig gratis een elektrische fiets lenen.
Waar kan ik mijn wagen parkeren wanneer ik hem binnenbreng?
Je kan je wagen naast de Citroën showroom parkeren – ook als het gaat over een Peugeot, DS of Opel.
Moet de wagen terug volgetankt teruggebracht worden?
Als je een van onze wagens hebt gebruikt, vragen we je om voor minstens € 5 te tanken. Heb je meer kilometers gereden, moet er natuurlijk meer getankt worden. Neem zeker je betalingsbewijs mee wanneer je je huurwagen komt terugbrengen.
Mag ik mijn onderhoudsboekje in de wagen laten liggen?
Wij mogen niet in het handschoenkastje komen. Daarom vragen wij om bij onderhoud het onderhoudsboekje altijd aan het onthaal af te geven samen met je sleutels.
Wat is een demowagen?
Naast onze nieuwe wagens verkopen wij ook demowagens. Dit zijn wagens waarbij er weinig of zelfs geen kilometers op de teller staan. Vaak zijn dit directiewagens.